Help & support

Heb je support nodig? Raadpleeg de opties hieronder om contact met ons op te nemen.

Introductievideo

In de XpertHR kun je nu je homepage maken, helemaal afgestemd op jouw eigen interesses. Bekijk in de video hoe je dat kunt doen.

Telefonische Helpdesk

Op XpertHR Zorg vind je snel wat je zoekt en kun je direct gebruik maken van onze HR-kennis. Voor alle klanten van XpertHR Zorg bieden we ook een gratis Telefonische Helpdesk. Die is op maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 9.00 – 17.30 uur op het nummer 085-0160560. Stel hier je korte vraag en krijg direct een antwoord van één van de advocaten van Hanze advocaat. Vragen die je hier kunt stellen zijn bijvoorbeeld:
  • Hoe kunnen min/meer uren verrekend worden binnen de jaarurensystematiek?
  • Het sanctiebeleid op basis van de eigen zorg-cao. Kies je voor schorsing of non-actief?
  • Hoe om te gaan met opgeknipte contracten wanneer een van de leidinggevenden ontevreden is over de medewerker maar de andere leidinggevende juist erg tevreden is?
  • Hoe om te gaan met de meldingsplicht vanuit de Wet kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg bij een incident?
  • Hoe om te gaan met een disfunctionerende medewerker binnen een zelfsturend team?

Over Hanze advocaat


Hanze advocaat is een arbeidsrechtkantoor wat zich volledig heeft toegelegd op de zorg. Inmiddels adviseren en begeleiden ze meer dan 150 zorginstellingen in zowel Care als Cure. De zorgadvocaten zijn volledig thuis in alle van toepassing zijnde zorg-cao’s en staan bekend om hun kordate, no-nonsense advisering.

Persoonlijke online training

Wil je een online training op maat voor je organisatie? Of een extra training om XpertHR nog meer eigen te maken? Vraag dan een online training op maat aan bij één van onze trainers.

Vraag een persoonlijke online training aan

Koppelingen

Koppel gemakkelijk je XpertHR-account aan een softwarepakket. Je voegt hiermee automatisch de cao’s van jouw klanten uit het softwarepakket toe aan Mijn cao’s in XpertHR. Op dit moment kun je koppelen met de pakketten van Nmbrs en HR & Salaris Gemak (Unit 4).

  • Bekijk hier hoe je de Nmbrs-koppeling inricht.
  • Bekijk hier hoe je de HR & Salaris Gemak-koppeling inricht.

Wil jij een koppeling met een ander softwarepakket, laat het ons dan even weten.

Ben je Noab-lid en wil je ook gebruikmaken van een van de koppelingen? Neem dan contact met ons op.

Technische servicedesk

Voor vragen over inloggen, of het aanvragen van eigen beleid kun je contact opnemen met de Technische Service desk.

Serviceformulier helpdesk

helpdesk@xperthr.nl

020-5159515

Facturatie & abonnement

Voor vragen over je factuur of je abonnement kun je contact opnemen met de klantenservice. De facturen kun je raadplegen via het factuurportaal. Hier dien je je eenmalig voor te registreren.

Serviceformulier helpdesk

service@xperthr.nl

020-5159515

Inhoudelijke vragen

Voor vragen over de inhoud van XpertHR kun je contact opnemen met de redactie. Heb je suggesties voor verbeteringen? Deel je feedback via de feedback button rechts onderin het scherm.

redactie@xperthr.nl

Abonnementen

De informatie op XpertHR is alleen toegankelijk voor abonnees. Voor informatie over het afsluiten van een abonnement of voor vragen over je huidige abonnement (bijvoorbeeld over het aanpassen van gebruikerslicenties) kun je contact opnemen met XpertHR Sales.

sales@xperthr.nl

020-5159515

Uitleg iconen

Bekijk hier welke iconen er in de Antwoordbank te vinden zijn en wat ze betekenen.